Little Chicken

subota, 17.03.2007.

Lažem te

Boli me,
nikad nečeš znati koliko me boli.

I sve što radim zbog tebe je.

Zbog tebe se smijem,
zbog tebe pijem,
zbog tebe trčim
i zbog tebe mislim da sam važna,
zbog tebe želim biti lijepa
zbog tebe želim biti sretna...

Da, nikad nečeš znati koliko me boli.

Da, smijem se,
da, napokon radim nešto za sebe,
da, napokon sam ona prava ja.

I onda me opet baciš na koljena...
Zašto to činiš?

Danas sam ti skoro rekla...
da te ne želim čuti više
da te ne želim vidjeti više
da ne želim disati za tebe više...

ali nisam mogla...
zato što te želim slušati vječno,
zato što te želim gledati uvijek,
zato što želim osjetiti tvoj dah na svome licu...

A boli me,
svaka riječ koju napišeš...
svaki lažan osmijeh koji ti pošaljem...

jer znam...lažem te...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.