Little Chicken

četvrtak, 31.05.2007.

MiŠu

Odustajem.
Odustajem od snova da ću jednom zauzeti mjesto pored tebe.
Da neću biti samo prijateljica više.
Da ćeš me doživjeti kao konstantu u svom životu.
I reći mi jednom da ti je stalo do mene.

Odustajem od toga da se svaki put ponadam da možda ipak nešto osjećaš.
Da nisam samo starija sestra, brat ili prijatelj.
Odustajem od nadanja da ćeš si priznati da sam nešto više za tebe.
Odustajem od snova.

Želim krenutiti dalje a ne puštaš me.
Zašto k vragu moraš biti tako dobar.
Zašto mi pružaš baš sve ono što tražim.
I prijateljstvo.
I osmijeh.
I zaštitu.

Ne želim to.
Želim...
Želim da mi to pokloni netko uz posvetu volim te kao ženu.
Nije dovoljan taj prst koji mi pružaš.
Kad ja želim tvoj cijeli zagrljaj.

A odustajem.
Sad napokon.
Sad konačno odustajem.

Nikad to neću dobiti,
samo ću zamrziti sve dobro što mi pružaš.
Sve prijateljstvo i sve veselje koje imam s tobom.

Ne želim te izgubiti,
izgubiti to što vrijedi, imati prijatelja,
možda ti ne shvaćaš ništa,
ni koliko mi znači naše prijateljstvo,
ali ja shvaćam sve.

Sada mi još samo treba da ova polovica srca
što ju čuvam za posebnog muškarca
nebude više tvoja,
da se ti preseliš tamo na desno,
gdje prijatelji stoje...
prijatelji koje zbilja volim.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.